اصول طراحی سایت مشهد

اصول طراحی سایت مشهد

فقط 50 میلی ثانیه (یعنی 0.05 ثانیه) یک شخص نیاز دارد درباره وب سایت شما نظر دهد. برای برخی کاربران ، اولین برداشت از وب سایت تنها برداشتی است که تاکنون در مورد کسب و کار شما به دست می آورند .
بنابراین ، چگونه می توان اولین تأثیر خوب را ایجاد کرد و آن را ماندگار کرد؟ روند طراحی سایت خوب است که مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث برجسته شدن تجارت شما می شود ، مهمتر از آن: “آیا بازدید کنندگان به طراحی سایت اهمیت می دهند؟” پاسخ بله است ، آنها این کار را می کنند. در واقع ، 75٪ از افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، اعتبار شما را بر اساس طراحی سایت ارزیابی می کنند.
چهار موردی که سایت شما را در نگاه اول بازدیدکنندگان محبوب میکند در زیر امده است:

  • عنصر ویدئو
    در واقع ، ویدئو 82٪ از کل ترافیک اینترنت را در سال 2020 تشکیل می دهد . این روند را نباید ساده گرفت . نا گفته نماند تولید ویدئو به زمان ، پول و منابع بیشتری نیاز دارد. با این حال ویدئو وظیفه فوق العاده ای در گرفتن ارزش های تجاری شما دارد و به گونه ای ست که مطالب و تصاویر قدرت انجام آن را به تنهایی ندارند . اگر در حال فروش یک محصول یا ارئه خدمات هستید ، ویدیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. افزودن یک ویدیو به وب سایت می تواند احتمال نمایش وب سایت در نتیجه صفحه اول Google را 53 برابر افزایش دهد البته اگر ویدئو خوب و مرتبط با خدماتتان باشد .
  • چندرسانه ای ها
    یکی دیگر از ابزارها برای زنده کردن محصولات و خدمات شما ، چندرسانه ای ها هستند . چندرسانه ای ها به مشتریان شما این امکان را می دهد که تجربه تجارت با شما را تجسم کنند . با یک طرح سفارشی از مشتری شروع کنید و آن را با ویدئو ، صدا ، نمودارها ، تصاویر ، نقشه ها و موارد دیگر به نمایش بگذارید .
  • تولید محتوای با کیفیت
    تقاضای اطلاعات همیشه پر رنگ است و باعث می شود محتوای با ارزش یکی از بهترین راه ها برای تولید سرنخ و شناخت برندتان باشد. آیا می دانید مشتری ایده آل شما به دنبال چه نوع اطلاعاتی است؟ آیا این اطلاعات را می توانید به آنها ارائه دهید؟ اگر پاسخ مثبت است ، شما فقط به یک استراتژی بازاریابی محتوای عالی و باظرافت نیاز دارید. در مورد کسب و کار و سوالاتی که در ذهن کاربران به وجود می اید تولید محتوا کنید.
  • طراحی وب سایت
    به عنوان مثال شخصی بدون اطلاع قبلی از کسب و کار شما در وب سایت شما قرار می گیرد. برای این کاربر ، وب سایت تبدیل به برند شما میشود . اکنون که کاربر به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده ، وظیفه شما است که اطمینان حاصل کنید وب سایت شما به درستی ارزش هایی که برای کسب و کارتان قائل هستید را ، نشان می دهد.
    برای این کار اطمینان حاصل کنید طراح سایتی استخدام می کنید تا همه نیازهایتان را براورده سازد و وب سایتی مختص با برند شما طراحی میکند.

رعایت این چند اصول در طراحی سایت برای شرکت یا فروشگاه شما معجزه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *