تبدیل کاربر به مشتری طراحی سایت مشهد

تبدیل کاربر به مشتری طراحی سایت مشهد

چند نکته برای تبدیل کاربر به مشتری
اگرچه وب سایت شما ممکن است از لحاظ طراحی حرفه ای به نظر برسد و دارای نشان های اعتماد باشد ، اما تبدیل کاربر به مشتری دشوار است. نگران نباشید با رعایت این چند اصل مشکل حل می شود :

  • رنگ های مناسب را انتخاب کنید.
    هنگام انتخاب رنگ برای وب سایت خود ، نباید به سادگی رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید . در عوض ، باید احساساتی را که هر رنگ منتقل می کند و اگر این احساس با نام تجاری شما مطابقت دارد ، در نظر بگیرید. معمولاً اعتقاد بر این است که برخی از رنگها بر احساس ما در مورد تجارت تأثیر می گذارند .
    به عنوان مثال تصور می شود که رنگ آبی احساس اعتماد ، قدرت و اطمینان را ایجاد می کند ، به همین دلیل شرکت هایی مانند دل ، فورد و آمریکن اکسپرس از آن استفاده می کنند. از طرف دیگر ، شرکت هایی مانند لگو ، نینتندو و یوتیوب رنگ قرمز را انتخاب کردند زیرا تمایل به ایجاد هیجان و جوانی دارد. بنابراین در نظر بگیرید که رنگ وب سایت تان چه چیزی را به مخاطب شما منتقل می کند.
  • فونت ها را در نظر بگیرید.
    درست مثل اینکه رنگ ها احساسات خاصی را در افراد تحریک می کنند ، فونت ها نیز چنین میکنند ، بنابراین باید فونتی برای وب سایت خود انتخاب کنید که نشان دهنده نام تجاری شما به طور دقیق باشد. و در تمامی مرورگر ها خوانده و نمایش داده شود. علاوه بر این ، با ایجاد فاصله کافی بین خطوط مطالب ، خواندن مطالب شما را برای کاربران آسان تر می کند.
  • از فضای خالی استفاده کنید.
    فضای خالی به فضای بین همه عناصر مختلف وب سایت ، مانند فضای بین سربرگ ، اسلایدر و محتوا ، اشاره دارد. فضای خالی زیاد در وب سایت در واقع یک چیز خوب است و به شما امکان می دهد روی مهمترین عناصر مانند یک تصویر اصلی چشم نواز و یا یک دکمه دعوت به کلیک برای خرید تمرکز کنید.

هنگام طراحی وب سایت شرکت یا فروشگاه خود ، فقط نمی توانید به آنچه کسب و کار شما می خواهد یا نیاز دارد فکر کنید. باید به این فکر کنید که چه چیزی برای بازدید کنندگان بهتر است. از این نکات ساده در زمینه طراحی سایت برای بهبود به افزایش تعداد کاربران استفاده کنید و مطمئناً افزایش تبدیل کاربر به مشتری را در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *